Pàdel World Press .- En la nostra primer lliurament sobre la història de Mystica vam conèixer els orígens de la signatura de la mà de David Morales. Va ser una etapa en què la marca va créixer al costat del pàdel al nostre país i en la qual es va convertir en una referència, sobretot a la Comunitat de Madrid.

En 2011, Mystica va començar una nova era amb el canvi de gestió, que va recaure en les mans de Cristóbal Bohórquez, El fundador de l'exitosa botiga on-line Padelmanía. El gadità, amb el qual vam parlar en aquesta ocasió, va apostar des del primer instant per donar un important salt de qualitat a la marca, Amb l'objectiu de posicionar-la com una signatura 'Premium', destinada als jugadors més exigents.

Una etapa de brillantor i èxits per Mystica

Després d'una sèrie de reunions i negociacions, en 2011 David Morales i els seus socis van arribar a un acord pel qual traspassar Mystica a Cristóbal Bohórquez, Que va veure una oportunitat de negoci molt interessant de cara a aconseguir comptar amb una marca d'alt nivell entre els seus negocis, com va recordar durant l'entrevista: "Vam veure un projecte molt clar, que ens podíem permetre i que tenia futur. Dins de les oportunitats que ens donava el mercat en aquest moment, aquesta era la que reflectia millor els nostres objectius i interessos".

Gràcies al treball de David Morales i tot el seu equip, Mystica era una de les firmes espanyoles més populars en aquest moment, Especialment a Madrid, el que els va donar una base molt sòlida per poder créixer.

Un cop tancada l'adquisició, la idea de Cristòfor era la de posar a Mystica a l'alçada dels fabricants més prestigiosos del moment: "Oferíem productes exigents per a clients exigents. Aquesta era la nostra raó de ser".

Per aconseguir arribar a aquests alts estàndards, van realitzar una inversió de grans dimensions, El que els va permetre produir tot tipus de material de pàdel de la màxima qualitat ... Una cosa que no va ser fruit de la casualitat ja que, per aconseguir-ho, van dedicar moltes hores de treball i recursos "Amb l'objectiu d'oferir sempre el millor".

El producte estrella de Mystica, és clar, van ser les seves pales de pàdel, Amb les quals es buscava aconseguir que totes les peces de l'engranatge encaixessin a la perfecció. Es volia elaborar unes col·leccions brillants, De manera que es cuidaven al detall la composició i disseny de cada model, que eren testats per jugadors professionals perquè les sensacions dins de la pista sempre fossin immillorables.

La Apocalypse Carbon va esdevenir el model insígnia de Mystica, Ja que era la pala favorita dels més aficionats més exigents. Altres pales com la Proteu V Carbon o la Apocalypse X Force, També van oferir unes prestacions increïbles.

La campanya de comunicació de Mystica havia d'anar d'acord amb aquesta estratègia, per això es van dur a terme accions de patrocini molt ambicioses, entre les quals van destacar els fitxatges de jugadors com Agustín Gómez Silingo, Ramiro Moyano, Chiqui Cepero i, com no, el de Paquito Navarro. El sevillà va ser fidel a Mystica fins a l'últim moment, demostrant el seu compromís amb la marca i amb Cristóbal, qui el va definir com un jugador especial: "Per a mi és el jugador més rellevant del món del pàdel per tot el que representa. Té alguna cosa especial amb el públic, una química natural. És un jugador que genera sensacions i experiències, per això se li vol tant. Va ser una pena no poder seguir junts."

Caldria recordar que, durant la seva etapa a Mystica, Paquito va aconseguir els seus primers títols en el Circuit Professional.

A més de comptar amb aquests grans jugadors en el seu equip, Mystica va seguir generant acceptació i popularitat entre els aficionats per altres vies, ja que van estar presents en molts esdeveniments, portant a terme fins i tot el patrocini dels uniformes de WPT. També van posar en marxa el Mystica Demo Tour, Seguint la senda d'altres marques com Varlion o Babolat, i fent d'aquesta manera que els seus producte arribessin a moltes persones de tota la geografia espanyola.

Com a resultat de l'increïble esforç i obstinació posada per Cristóbal Bohórquez, molta gent segueix recordant Mystica i les seves pales a dia d'avui, El que ens demostra que encara queda un pòsit latent que, sense cap dubte, podria suposar que la signatura tingués una reeixida nova etapa de la mà de Definitely Time2Padel, Que es va fer amb ella en 2017. Un futur esperançador que analitzarem en la última entrega de 'Mystica i el Pàdel'.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorAlacant no faltarà a la seva cita anual amb World Pàdel Tour
article següentParaguai, a punt per inaugurar el Calendari 2018 de la Fabrice Pastor Cup
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.