No es tracta d'una cosa nova. Des de fa molt de temps, són nombroses les marques que han denunciat la venda de les seves pales i altres articles a través de 'canals' o 'punts de venda' no autoritzats i, per això, des Varlion ens han sorprès amb la posada en marxa de un innovador sistema, amb el qual tindran el control total del seu productes.

Pàdel World Press .- En una trobada celebrada a les instal·lacions de la prestigiosa firma en el matí del 06 de juliol, Félix Regalia, Director de la marca, i Raúl Rodríguez, Director de Promoció, es van encarregar de presentar les línies mestres d'una iniciativa pionera que posaran en marxa de manera immediata i amb la que faran que els seus productes es venguin sempre a un mateix preu final, amb independència de si es tracta d'una botiga, un club, un monitor, ...

Encara que en les pròximes hores us explicarem més detalls sobre aquesta proposta, a continuació us deixem amb el seu esquema de funcionament bàsic. Com a primera conclusió, caldria assenyalar que Varlion ha decidit acabar d'un cop de ploma amb la 'guerra' de preus amb els seus productes ... Es venguin on es venguin, sempre es faran a el preu establert per la marca, amb un marge per al venedor que, des de la signatura, ens expliquen a continuació.

"En què consistirà el Pro Shop per Botigues d'Esports i Clubs?

1.- Els productes es venen a PVP menys 10% si el consumidor és membre o s'associa al Club Varlion.

2.- Ofertes exclusives de la marca comunicades i llançades en simultani a la nostra web, xarxes socials i mitjans de comunicació especialistes i / o generalistes al mateix temps que en els Pro Shop.

3.- Finançament als consumidors per compres de més de X euros a pagar fins a 12 pagaments sense interessos.

4.- No hi ha competència deslleial: s'elimina el mercat paral·lel i fraudulent existent avui a Ebay, Milanuncios.com, Segundamano o vendes sota el PVP suggerit.

5.- Trànsit de gent per l'amplitud d'oferta de producte, sempre amb estoc i gestionat per la marca.

6.- Implantació per compte de Varlion de mobiliari i estoc de producte, amb imatge de marca molt potent. Tant el mobiliari com el producte són propietat de Varlion.

7.- És Exclusiu per a productes Varlion, totalment prohibit exposar en ell cap producte i / o imatge d'altres marques d'esports en general.

8.- Control de gestió d'estocs i vendes, amb reposició automàtica segons rotació de producte. Inventari i tancament de vendes mensual i informàtic.

9.- Implantació de llicència de facturació i gestió i datàfon en el seu TPV sense càrrec.

10.- Benefici de l'25% per a botigues i del 20% per a Clubs Varlion sobre valor de vendes, a liquidar mensualment contra presentació de factura als 15 dies.

11.- Inventari físic anual a realitzar per personal de Varlion, per ajustar l'estoc i equilibrar-mitjançant una factura al dipositari de ser necessari.

12.- Acte promocional per a publicitar la implantació de Pro Shop amb presència de professionals.

13.- En el cas de Clubs Varlion possibilitat de patrocini amb material de tots els monitors i / o al personal encarregat de l'atenció al consumidor dins del club.

14.- Assegurança de robatori i / o furt al dipositari.

15.- Traçabilitat del producte mitjançant codi QR implantat a la pala. Exigeix ​​al consumidor l'activació de la mateixa informàticament. Això permet conèixer el preu, lloc i data de compra del producte.

16.- Formalització mitjançant contracte entre Varlion i el dipositari.


En què consistirà el Pla Promotor per Clubs, Webs i / o Monitors?

1- Els productes es venen a PVP menys 10% si el consumidor és membre o s'associa al Club Varlion.

2- Ofertes exclusives de la marca comunicades i llançades en simultani a la nostra web, xarxes socials i mitjans de comunicació especialistes i / o generalistes al mateix temps que en els Pro Shop ja Promotors.

3- Finançament als consumidors per compres de més de X euros a pagar fins a 12 pagaments sense interessos.

4- No hi ha competència deslleial: s'elimina el mercat paral·lel i fraudulent existent avui a Ebay, Milanuncios.com, Segundamano o vendes sota el PVP suggerit.

5- Benefici de l'15% per Clubs, webs i monitors sobre valor de vendes, a liquidar mensualment contra presentació de factura als 15 dies.

6- En el cas de Clubs Varlion possibilitat de patrocini acords puntuals.

7- Traçabilitat del producte mitjançant codi QR implantat a la pala. Exigeix ​​al consumidor l'activació de la mateixa informàticament. Això permet conèixer el preu, lloc i data de compra del producte.

8- Formalització mitjançant contracte entre Varlion i el promotor.

9- Els Promotors utilitzaran la web oficial Varlion com a element de venda ".

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorUn 'fitxatge inesperat' al Circuit WPT: Willy Cañas
article següentPadelFIT ja crida l'atenció dels grans mitjans
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.