Fa unes setmanes, en Padel World Press vam voler tornar a presentar-vos el primer i únic videojoc de pàdel al món. Ara, en aquest nou lliurament, tractarem de desvetllar totes les opcions i oportunitats que ofereix als usuaris, anunciants, ...

Pàdel World Press .- Després de més de 8 mesos de proves, de nombroses sessions de formació per a poder dotar-lo d'una intel·ligència basada en el pàdel, els màxims responsables d'aquest projecte van realitzar nombrosos tests per validar tant el seu correcte funcionament com el seu rendiment.

Immersos en plena fase de disseny, es va prendre la decisió de desenvolupar-ho per Apple, pel fet que comptés amb la plataforma de venda on-line més avançada del mercat i perquè, a més, cada vegada compta amb un parc de dispositius més ampli. En aquests moments, al nostre país hi ha més de 2 milions d'iPhones, més de 800.000 iPod Touch i 1,8 milions d'iPads. Al seu torn, la plataforma Apple és molt més senzilla i còmoda a l'hora de programar a causa que no té tanta varietat de dispositius.

Malgrat això, des de l'equip de iPadelGame se sap que Apple està molt lluny de la plataforma Android pel que fa a nombre de dispositius, de manera que portar l'aplicació a aquest nou entorn faria créixer de manera exponencial el nombre d'usuaris potencials.

Què podem trobar en iPadelGame?

La versió actual del videojoc ofereix la possibilitat de jugar un partit de pàdel tot i que, tal com hem pogut saber, ja està definida una segona fase que, per mitjà d'ampliacions en la seva funcionalitat, pot arribar a incloure les següents millores:

- Incloure l'elecció de l'tipus de pala.

- Adaptar els jugadors perquè cada un tingui qualitats diferents. Aquestes qualitats es poden anar adquirint per mitjà d'un sistema de pagament en què l'usuari compra sessions d'entrenament que doten al seu 'Kaitter' (o personatge) de major destresa.

- Sistema de publicitat on-line, on l'espai destinat a la publicitat pugui ser llogat a diferents marques perquè incloguin els anuncis.

- Sistema de publicitat 'Embedded', en què els mateixos jugadors poden requerir l'elecció d'un producte determinat per poder continuar jugant.

Un important reclam publicitari

La segona fase del desenvolupament de iPadelGame es veurà afectada de manera directa pel tipus de patrocini. Formar part activa de la plataforma d'aquest videojoc li permetria a l'anunciant:

- Incloure 'Kaitters' que siguin caricatures similars o molt semblants als jugadors de l'Circuit Professional.

- Oferir a altres marques la possibilitat de formar part de l'videojoc, previ pagament d'una quota anual de subscripció.

- Crear escenaris de les pistes simulant un torneig específic, per exemple, de qualsevol de les proves de World Pàdel Tour.

- Crear Tornejos masculins i femenins dins el videojoc.

- Posar publicitat de l'patrocinador en totes les pantalles de l'videojoc o llogar els espais publicitaris a altres marques.

- Crear un Circuit Virtual paral·lel a l'Circuit Professional de Pàdel, on els usuaris poden triar a jugador, la pala i la roba per al Kaitter amb el que volen jugar el partit.

- Els usuaris de l'videojoc podrien disputar partides online per Internet contra altres usuaris en temps real.

- Poder crear una distribució de l'videojoc sota diferents plataformes (Wii, Xbox, etc).

- Introducció de la imatge de marca de l'patrocinador a un mercat de nous usuaris que són consumidors per naturalesa.

Un nou món de possibilitats s'obre davant els aficionats al pàdel que, gràcies a iPadelGame podrien gaudir del seu esport favorit en qualsevol moment i en qualsevol lloc.

Com diria el gran Andres Montes ... "I love this Game !!!".

Si vols tornar a llegir el primer lliurament del reportatge sobre iPadelGame només has de fer clic sobre aquest enllaç.

kaitters

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorHistòries de Winball: Així es va forjar el fitxatge de Martita Ortega
article següentPaquito Navarro, un jugador 'amb Estrella'
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.