La important cadena de botigues, amb 21 centres repartits per tot el territori nacional, ha arribat a un acord amb la firma per comercialitzar les pales i el tèxtil de la seva nova col·lecció.

Pàdel World Press .- La marca, que ens prepara més d'una sorpresa de cara a les pròximes setmanes, va donar un important pas en el seu objectiu per arribar a ser present en tots els racons del nostre país.

Ja és oficial que, des de principis del mes d'abril, les dues empreses treballen de manera conjunta i, en aquests primers dies, la resposta dels aficionats i practicants d'aquest meravellós esport no ha pogut ser millor.

Xavier Salinas, CEO d'OchoPádel, va destacar: "Agraïm a iPádel l'aposta per la nostra marca, així com al nostre representant a Múrcia, Albacete i Alacant per la gestió que ha realitzat".

Si vols saber més sobre els punts de venda de iPádel, només has de fer clic sobre aquest enllaç. 

Gran notícia per a OchoPádel: una marca que s'inspira en l'infinit, en els somnis, en els èxits, en l'esport, en l'emoció de viure la vida d'una forma plena.

OchoPádel arriba a un acord amb les botigues iPádel

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorLa Solana Pàdel: Un club molt viu que segueix apostant per la innovació
article següentTorna el Mystica Demo Tour: Un Circuit per i per als aficionats
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.