No et perdis la segona part de la nostra entrevista amb el Director Comercial de la major cadena de botigues especialitzades en pàdel d'Espanya. Ens explicarà quines noves sorpreses tenen preparades per a aquest 2015?

Pàdel World Press .- Arriba la segona entrega de la interessant entrevista que vam mantenir amb Guillermo Pascual, amb qui vam poder conèixer molts dels reptes i objectius que l'empresa s'ha marcat per a la present campanya.

Innovadors, actius i amb ganes de no deixar de sorprendre als usuaris, segueixen treballant en noves propostes i iniciatives que anirem coneixent al llarg dels propers mesos ... ¿Quins seran ??


Teniu algun nou projecte en marxa, alguna nova sorpresa per 2015 que ens puguis avançar?

Tenim bastants projectes i alguns crec que sorprenents ... Però no em correspon a mi avançar res, encara que m'agradaria. Com tu bé saps, des Padelmanía mai vam anunciar res fins que no ho tenim en marxa.

Amb més de 20 botigues físiques repartides per tot Espanya, i sense comptar les franquícies, teniu pensat obrir més 'botigues pròpies' Padelmanía durant aquest any?

Per ser exactes, a hores d'ara comptem amb 27 botigues ja que acabem d'obrir el primer Outlet Padelmanía a La Corunya. En principi, anem a prioritzar les obertures de les franquícies i, com saps, la primera ja està en marxa. La vam obrir al març en Alcàsser de San Juan (Ciutat Real) però, com és lògic, si surt alguna oportunitat interessant d'obrir una botiga pròpia, l'estudiarem.

De tot el que has aconseguit des del teu arribada a aquesta empresa, què és el que t'ha fet sentir més orgullós?

Sincerament, des que he arribat al grup, amb aquest de les franquícies és el tercer projecte en el qual em involucren i compten amb mi. La veritat, estic orgullós de tots però el de les franquícies em fa especial il·lusió perquè vaig aprenent moltes coses cada dia. En uns mesos et podré dir el nivell d'orgull, que el marcaran els resultats.

Fa uns mesos, Cristóbal Bohórquez ens va anticipar que el millor encara està per arribar ... A nivell comercial, quins són els reptes i objectius de Padelmanía per a aquesta temporada?

En els primers mesos d'aquest any, a nivell comercial, volem assentar el projecte P3, seguir creixent en usuaris on-line i començar a implantar el model franquícies, alhora que adaptem les nostres botigues pròpies a la nova manera de treballar ... I alguna una altra sorpresa que encara no puc fer comentaris. No tinc cap dubte que Cristóbal tindrà alguns projectes guardats, que només ell coneix; em sumo amb tu a l'espera per tenir més detalls.

Segur que són molts però, si haguessis de triar, quin és el millor record que t'ha deixat fins a la data la teva relació amb aquest meravellós esport?

La veritat que és molt difícil escollir un perquè són molts i gairebé tots bons. Això sí, recordo amb molt d'afecte les reunions maratonianes de tancament d'any amb el meu amic Jorge Mora, actual director comercial d'Adidas.

A manera de comiat, quin missatge t'agradaria fer-li arribar als lectors de Pàdel World Press?

M'agradaria que seguissin estant a el dia de tota l'actualitat, que com tots sabem, ningú l'ofereix tan ràpid i tan clara com Pàdel World Press. Els convidaria a conèixer una mica més a Padelmanía, dedicant-li una estoneta a la navegació per la pàgina per conèixer la nostra oferta de productes; al fet que entressin en les nostres xarxes socials per informar-se de totes les nostres novetats, al fet que coneguessin als nostres jugadors ...

Moltes gràcies Oscar, com sempre és un plaer xerrar amb tu.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorDoble Vidre reforça la seva presència a Mèrida
article següentASICS: Bela i Lima, it 's pàdel time
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.