La prestigiosa firma ha llançat al mercat una nova col·lecció de pales, dissenyada, desenvolupada i fabricada a 100% a Espanya, i, a més, ha patit una sèrie de canvis en la seva organització, que ens expliquen just a continuació.

Pàdel World Press .- Marca de reconegut prestigi i gran tradició en el món del pàdel, de cara a aquest 2016 han presentat una col·lecció renovada per complet, amb motlles nous i unes tecnologies innovadores.

Tal com hem pogut saber, en aquesta ocasió tots els models comptaran amb la presència d'unes tecnologies que, fins ara només s'aplicaven a la Gamma Pro, com poden ser el Marc Hexagonal, el nucli allargat o el protector injectat autoadhesiu. Caldria ressenyar que tots aquests avenços són "models d'utilitat registrats a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques i d'ús exclusiu de Varlion".

Unes de les principals novetats serà la incorporació dels Gradual i Lineal Holes com trepat estàndard (ja des del model Junior) i de la Tecnologia Econaked a les Gammes Pro i Súper Pro. Amb aquesta última es redueix de manera significativa el pes de les pales , aconseguint a més un acabat espectacular i fidel a la construcció del producte.

Com no podia ser d'altra manera, es continuarà amb la comercialització de la col·lecció actual d'accessoris i boles, que ha tingut una excel·lent acollida, i es completarà el desenvolupament d'una nova línia de bosses i paleteros, que es posaran a la venda a finals de 2016.

Canvis i moviments

En aquests últims mesos, Varlion ha sofert importants canvis en la seva organització. D'una banda, la firma ha estat adquirida per inversors que estan implantant un agressiu pla de creixement i que, com a primer pas, s'han constituït dues noves empreses distribuïdores: RANELMO, SA per a Europa i CRG SPORTS, SA per a Llatinoamèrica.

A l'àrea industrial, la producció de tot el material dur de la marca s'ha concentrat a la fàbrica d'Alcalá d'Henares, que continua sent propietat de Félix Regalia, fundador de Varlion. S'hi han realitzat importants inversions per augmentar la seva capacitat de producció i optimitzar tots els processos de fabricació.

A més d'aquestes novetats en productes i organització, Varlion ha començat a treballar amb una nova política comercial, basada en el desenvolupament d'una xarxa de Pro Shops, punts de venda de productes de la firma situats en Botigues d'Esports i Clubs de Pàdel.

El primer tipus de Pro Shop és el denominat de autogestió Garantit, En el qual la marca proporciona mobiliari, producte en dipòsit, formació de personal i gestió d'estoc al punt de venda, qui aporta l'espai físic i tràfic de consumidors. Com a contraprestació rep un percentatge de les vendes que realitza Varlion.

La segona modalitat és l'anomenat Pro Shop Autònom, En el qual la Botiga o Club de Pàdel compra el producte a PVP i el revèn al consumidor al mateix preu, generant un benefici sobre el volum de vendes en concepte d'accions de promoció, testeig de producte i publicitat de la marca en el seu punt de venda. Es tracta d'un benefici similar al que obtenia mitjançant el sistema tradicional de compra i revenda, però amb una rendibilitat ara garantida al client per Varlion.

Al seu torn, a principis del mes de juny es va llançar la seva nova web i botiga on-line, en el desenvolupament s'ha realitzat una important inversió i que es tradueix en una millora substancial de la presentació dels productes, així com en una experiència de compra molt més rica (especialment, des de dispositius mòbils).

Aquestes noves polítiques i eines comercials tenen com a principal objectiu garantir un mateix PVP a tots els canals de venda, per "evitar la competència deslleial i fraudulenta, un dels principals problemes del mercat del pàdel, i aconseguir a més que l'experiència del consumidor i el servei post-venda que rep estiguin, com a mínim, a l'alçada de la qualitat dels productes Varlion ".

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.