El pàdel cada dia està present en més llocs. En un esport que va arrelar a l'Argentina i ha crescut a Espanya, ara són cada vegada més els països que s'estan contagiant d'aquesta malaltia deportiva.Y és per això que Vibor-A porta anys llançant-se a la conquesta del mercat internacional i, a poc a poc, ho està aconseguint.
Perquè per a la marca de la serp, des que va veure la llum en 2011, La conquesta del mercat exterior sempre ha estat una de les seves fulles de ruta. Una via per expandir la seva marca, diversificar el nom de Vibor-A i incrementar les seves vendes.
I és per això que des de fa tres anys la seva internacionalització és un fet contrastat. Amb un full de ruta marcat i les idees molt clares, la firma espanyola ha aconseguit propagar el 'verí' de la seva marca. Una trentena de països repartits en quatre continents diferents són testimonis de la proliferació de Vibor-A, el que ha permès a l'empresa espanyola assolir ja el 20 per cent de la seva facturació total a l'estranger.
És a Europa on té més territoris conquistats. Espanya, Itàlia, Portugal, França o Suècia són alguns dels 10 països en els quals té representació, però el seu ascens va molt més enllà del Vell Continent. Estats Units, Mèxic, Brasil, Índia, Rússia, Japó, Dubai, Xina o Guinea Equatorial són escenaris en els quals la firma madrilenya té presència.
Un creixement que és un fet en el present i una motivació per al futur. «El mercat exterior ha deixat de ser testimonial per a presentar-se com una realitat. Si tot transcorre amb normalitat, tindrà un creixement exponencial com va passar fa deu anys a Espanya. Itàlia, Portugal i Suècia són un clar exemple de l'actual creixement del mercat del pàdel ", assegura José Antonio Gutiérrez, Director de Relacions Institucionals de Vibor-A ».
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.