Durant el matí del dia 06 de juliol, els màxims responsables de la prestigiosa firma van compartir amb els representants de diversos mitjans de comunicació els propers projectes en què ja estan treballant ... I que donaran molt que parlar.

Pàdel World Press .- En una agradable xerrada al costat de Félix Regalia, Director de la marca, i Raúl Rodríguez, Director de Promoció, tots els assistents vam poder conèixer de primera mà els dos importants reptes i desafiaments que marcaran les seves línies d'actuació en els propers mesos.

A manera d'avanç, podem destacar que un d'ells serà la posada en marxa d'un nou 'concepte de venda' i que, el segon, afecta de manera més directa als processos de fabricació.

Roman molt atent a les pàgines de Pàdel World Press perquè d'aquí a molt poc tindràs totes les respostes.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorEl WPFriends III, des de dins
article següentPaquito Navarro-Matías Díaz: una parella que no deixa d'anar a més
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.