El passat 19 de març vam anunciar que la Comissió Espanyola de la Indústria del Pàdel es preparava per afrontar grans i importants reptes en aquest 2015. Un d'ells era el de realitzar un informe per conèixer més en profunditat la situació real per la qual travessa aquest meravellós esport al nostre país ... 'I aquest objectiu ja s'ha complert !!

Pàdel World Press .- Tal com vam avançar en el seu dia, aquest estudi es va encarregar a Sports Màrqueting Surveys INC, considerada com l'empresa líder en investigació de mercats i que, en altres esports com el tennis, ja treballa amb firmes del prestigi d'Adidas, Wilson, Babolat, HEAD, Dunlop, Nike, Prince, Tretorn, Yonex, Carlton, Slazenger, Wimbledon, la Federació Internacional de Tennis o la Tennis Industry Association.

Fa tot just uns dies, fonts de la CEIP ens van explicar que les marques de pàdel que van voler formar part d'aquest primer informe ja tenen les dades de les temporades 2013 i 2014 i que, a hores d'ara, des SMS s'està treballant per oferir les xifres del primer semestre del 2015. Sense cap dubte, els resultats obtinguts configuren una eina molt útil per poder realitzar una comparativa entre els diferents anys, veure com de gran és el mercat, quantes pales i pilotes de venen en realitat, quin és el preu mitjà de mercat, com evoluciona el mateix, quina part 'de l'pastís' té cada marca, etc.

Amb l'objectiu de realitzar un estudi cada sis mesos, la principal garantia de la feina realitzada per SMS és que destaca per la seva completa confidencialitat ... Totes les firmes participants podran accedir a les dades generals i als seus en particular, sense poder veure les xifres de la resta . En aquest sentit, l'esmentada font de la CEIP destacar: "Hi haurà estat responsabilitat de cada empresa donar les seves dades reals. Incrementar o maquillar les xifres no serveix per a res ja que ningú podrà accedir a les dades de la resta. Fer-ho només servirà per falsejar el mercat total i, al seu torn, la marca rebrà un informe inútil ".

Tal com hem pogut saber, les marques que van participar en aquest primer estudi van ser Adidas, Babolat, Bullpadel, ENEBE, HEAD, Kaitt, Lord Pàdel, Middle Moon, Mystica, NOX, Prince, Star Vie, Vibor-A, Vision i Wilson . Tot i que es troben a faltar noms com Varlion, Vairo, Dunlop, Drop Shot o Akkeron, entre molts altres, des de la CEIP es va assegurar: "Hem parlat amb tots ells i confiem que se sumin a aquesta iniciativa de cara als propers estudis. Qui vulgui fer-ho, està més que convidat ".

Sense poder revelar encara les xifres oficials, gràcies a aquest estudi s'ha conegut la situació real del mercat del pàdel és Espanya i, per descomptat, s'han obtingut unes dades sorprenents i significatius pel que fa al nombre de pales que es venen a l'any en el nostre país. "La veritat és que el mercat és molt diferent del que es parla".

A l'espera de rebre més informació, es podria destacar que l'època de l'any en què més barat es ven és per Nadal "perquè les marques fan liquidacions d'estoc" i que, al seu torn, el període en el que més es ven és a començament de cada temporada "quan es presenten les noves col·leccions".

Des de la Comissió Espanyola de la Indústria del Pàdel s'ha donat un nou i important pas en el camí per establir unes bases sòlides per al desenvolupament, creixement i futur del pàdel tant dins com fora de les nostres fronteres.

Els nous reptes i passos endavant de CEIP

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.