Després consolidar-se com una de les marques de referència entre els aficionats espanyols, i cada vegada més presents en diferents mercats tant europeus com de la resta del món, la prestigiosa firma de l'estrella es prepara per fer la seva incursió a Japó.
Pàdel World Press .- De la mà d'UI Sports, que es convertirà en el seu Distribuïdor Oficial, ja està confirmat que StarVie començarà a comercialitzar els seus pales, tèxtil i accessoris en un país en què la passió pel pàdel no para de créixer.
A hores d'ara, caldria assenyalar que els gairebé 2.000 practicants estimats poden jugar a aquest meravellós esport a les 13 pistes que es troben repartides per terres nipones. Segons els últims estudis realitzats, s'estima que en 2.020, quan Tòquio acollirà la disputa dels Jocs Olímpics, el nombre de pista hi haurà ascendit fins a les 200.
Molt satisfet per l'acord assolit, Enrique Vicente, director comercial d'StarVie, va assenyalar: "Per a la nostra signatura és un gran avanç poder estar ja representats al Japó i que se'ns vagi coneixent en els països asiàtics. Hem comprovat que en ells hi ha un gran interès per aquest esport i per la marca, ja que s'han informat bé del que és StarVie en el món del pàdel: una signatura netament espanyola amb procés de fabricació propi i que destaca tant per la altíssima qualitat dels seus productes com per la seva R + D + I, aspecte molt valorat al Japó. A través d'un distribuïdor en exclusiva, UI Sports, intentarem créixer al ritme que aquest esport està evolucionant allà i, per això, estem tancant acords tant amb l'Associació Japonesa de pàdel com amb clubs esportius per desenvolupar Circuit i ser la marca representativa ".
En aquest sentit, caldria recordar que el 20 de maig tindrà lloc el primer torneig que puntuarà per al Rànquing Japonès.
En l'acte de presentació de la marca van estar presents Albert Busquets, Director General d'UI Sports; Koyi Nakatsuka, President de la Federació Japonesa de Pàdel; i Tamai Katsuyoshi, Vicepresident de la dita Federació.
Segons xifres de l'Associació Japonesa de Pàdel (JPA), unes deu mil persones ja han provat el pàdel en alguna ocasió i, com a objectiu, s'han marcat el repte d'arribar als dos-cents mil a 2.020.
així és StarVie... Be a Star !!!
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.