Després de més de 15 anys vinculat a la signatura, el fins ara responsable de Dunlop Padel s'acaba de convertir en el nou General Manager de la filial espanyola de la prestigiosa companyia. Aquest nomenament forma part del procés de reestructuració de l'empresa després de la seva recent compra per part del Grup Sumitomo Rubber Industries.

Pàdel World Press .- Dins de l'estratègia posada en marxa per crear la zona EMEA, que incorporarà les regions de la Gran Bretanya & Irlanda, Europa Central i Europa de l'Sud, un dels primers passos ha estat el nomenament de Richard Jackson com General Manager - Spain. A partir d'aquests moments, reportarà directament a Frans Swinkels, Managing Director Europe.

Qui és Richard Jackson?

Amb més de 15 anys unit a Dunlop, en un primer moment va ser el Product Manager de la divisió de Dunlop Golf per Sud d'Europa, abans d'assumir la responsabilitat de Dunlop Padel, inclòs tot el desenvolupament de producte. Fa 6 temporades, el britànic va assumir la responsabilitat de Màrqueting de la filial, coordinant totes les accions de màrqueting i esponsorització en els diferents esports, inclosos el tennis i l'esquaix.

Als seus 45 anys, Richard Jackson afronta aquest nou repte amb confiança i optimisme: "Estic orgullós de poder liderar la filial espanyola en aquesta nova etapa apassionant per a la nostra marca i aportar la meva experiència i energia per poder assolir els objectius ambiciosos que ens hem marcat per als propers anys. La nova estratègia del Grup Dunlop promet una major inversió en desenvolupament de producte i en màrqueting, amb l'objectiu de reforçar la marca a nivell mundial. La marca Dunlop és molt potent i som líders en pilotes de tennis, en esquaix i en pàdel, però també som conscients que tenim molt potencial per créixer en totes les categories d'esports de raqueta. A la filial espanyola comptem amb un fantàstic equip de treballadors i col·laboradors amb gran experiència en el mercat. Junts treballarem dur per superar la expectatives dels nostres clients tant en servei i promoció com en la qualitat i el rendiment dels nostres productes per reforçar la marca i créixer junts en els pròxims anys ".

Frans Swinkels, Managing Director Europe, va confirmar: "Richard ha demostrat ser un valuós membre de l'equip de Dunlop Espanya durant molts anys i, amb la barreja de la seva experiència, la seva capacitat i el seu compromís amb la marca creiem que és la persona ideal per dirigir la filial espanyola en aquesta nova etapa ".

Gran notícia per a Dunlop... Una marca de tota la vida i, alhora, una marca moderna en constant evolució.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorUn últim torneig amb molt per decidir en el Rànquing WPT
article següentEl Diari de Pablo Lijó a l'Europeu 2017 (I): Una gran il·lusió
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.