Pàdel World Press - Era una de les pregunta més repetides i ara ja comença a tenir respostes. Com afectarà el coronavirus a la indústria de l'pàdel? Doncs les marques han parlat i ho han fet en nou webinar especial on s'analitza la situació actual.
I és que des de l'agència madison Màrqueting van llançar la segona edició d'aquestes xerrades i aquesta vegada el torn era de les marques de pàdel que tenien al davant la difícil tasca d'explicar quina és la situació a la qual s'enfronten pel coronavirus.
perquè des Pàdel and Pàdel, l'aplicació especialitzada en pàdel de Madison màrqueting realitzaven la segona edició d'aquests webinar el passat dijous 7 de maig a les on David Martínez, director comercial de Bullpadel, Marcello Cascabelo, director general de Drop Shot, i Jose Luis Sicre, general manager de All For Pàdel anaven a ser els protagonistes.
Una interessant xerrada on algunes de les marques més famoses de el món de l'pàdel anaven a explicar la realitat vigent amb un escenari, si més no complicat, per davant.
I és que les marques asseguren que, a partir d'ara, estan obligades a buscar «noves fórmules ia invertir de manera diferent«, Així com a valorar que «Molts contractes hauran de ser renegociats» ja que la situació és complicada i tots han de ara fer pinya durant aquesta crisi.
Unes marques que, sense encara dades reveladores de la propera realitat, calculen que les pèrdues oscil·laran en un «30 per cent» ja que la indústria ha tingut una aturada important durant aquesta etapa i haurà de reprendre l'activitat a poc a poc.
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.