Pàdel World Press .- Fa tot just uns dies parlem de la posada en marxa d'un projecte liderat per uns 'bojos del pàdel' que, fruit de les seves constants converses amb jugadors professionals i amateurs, van poder comprovar que tots ells coincidien en el mateix: jugar a pàdel no és molt costós però sí que ho és accedir a pales d'alta gamma o professionals.

Inquiets i molt 'curiosos', els ara responsables de Kombat Pàdel es van marcar el repte d'endevinar per què eren tan alts els costos dels models de gamma Alta i, al seu estudi, van comprovar que la major part del cost final d'una pala s'anava afegint per l'efecte dels intermediaris, distribuïdors, ... I això els va portar a plantejar-se la següent pregunta: Si eliminem aquestes fases de la venda es podrien crear unes armes d'altíssima qualitat, amb els millors materials del mercat, els últims avenços tecnològics i dissenys molt atractius a un preu més assequible? Just en aquest moment va començar un intens període d'investigació, de contactes amb fabricants de primer nivell tant a Espanya com a l'estranger així com d'incomptables hores de proves amb diversos jugadors del Circuit Professional.

Sabedors que no existeix la pala perfecta sinó el model perfecte per a cada tipus de jugador, en Kombat Pàdel van desenvolupar una àmplia línia de 12 propostes de grans prestacions i, per fer més fiable la seva aposta, van decidir patrocinar Javi Ruiz i Uri Botello, parella WPT que va sorprendre pel seu joc en el recentment disputat Estrella Damm Catalunya Màster.

La filosofia Kombat

Tal com van defensar des que el seu nom va començar a sonar amb força a les xarxes socials, aquesta nova marca vendrà tots els seus productes a 95 euros. ¿Concepte Low Cost? Ells prefereixen cridar-Real Cost 'que permetran que qualsevol aficionat pugui tenir a les mans el material amb el qual també podrien jugar les estrelles del Circuit WPT.

Ja no hi ha marxa enrere ... S'ha posat en marxa un projecte que vol crear 'The Real Pàdel Revolution'.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.