Pàdel World Press .- L'espai coproduït per Padel World Press i Capital Ràdio, va tenir l'oportunitat de rebre en el seu últim programa a Jorge González, Director comercial d' power Padel i una de les cares visibles d'una firma que ha revolucionat el mercat durant aquests últims anys amb una selecció de pales de pàdel adaptades a jugadors amateur, Que brillen tant per la seva comoditat com pel seu rendiment en pista.

Per començar, Jorge ens va explicar com va ser l'any 2017 per a la marca i també ens va avançar els seus objectius i les seves novetats de cara a una campanya en la que volen seguir creixent i fent-se un lloc en un mercat tan complex com el del pàdel.

A l'hora de resumir el any 2017 per a Power Pàdel, Jorge González va destacar que van complir amb els seus reptes de manera satisfactòria: "Hem complert el que teníem en ment, que és tenir una bona base de clients en el mercat. No tenim la potència de les multinacionals però, encara amb limitacions, les nostres pales es poden veure tant a Espanya com a la resta del món ".

Un dels aspectes més destacats és la internacionalització de la signatura, Que s'ha traduït en unes grans xifres de vendes, sobretot en països nòrdics com Suècia on, gràcies a persones com Andreas Palsson, van aconseguir expandir-se de forma notòria. També hauria ressaltar la seva presència al Brasil, Itàlia, Holanda o Bèlgica, en què pretenen seguir creixent durant aquest 2018.

Malgrat això, Espanya segueix sent el seu mercat principal encara que la situació és una mica complicada per a les marques causa de la seva poca estabilitat: "A Espanya és complicat perquè parlem d'un mercat 'pirata' i volem sortir d'aquesta tendència. Busquem que els nostres distribuïdors treballin de prop amb nosaltres. Volem defensar-los i evitar que botigues que no tenen els nostres productes els mostrin al mercat ". En les seves paraules, Jorge González va voler traslladar a la resta de marques seu desig que intentin acabar amb aquesta guerra que, per a ells, ja ha arribat a bon port.

Passant al present, a 2018, van començar l'any amb esperances i amb uns objectius molt ambiciosos: "Volem seguir creixent i per això hem introduït novetats en la composició de les nostres pales, com motlles o acabats d'un alt nivell de qualitat".

Pel que fa a la nova col·lecció, Va voler destacar que les seves principals virtuts són la comoditat i durabilitat, Característiques per les quals ja destaquen les seves pales: "Volem que siguin models senzills, que s'adaptin a tot tipus de jugadors i també que siguin duradores. Treballem molt en la sensació de joc i per això cuidem molt les nostres pales, les vam provar amb molt de compte perquè siguin perfectes ".

D'entre la seva selecció, brilla amb força la seva nova pala insígnia, la Power Padel HR Soft, les increïbles prestacions l'han convertit en un model determinant en el futur de la marca, amb molt bones dades de vendes des que es va posar a disposició dels aficionats.

Per acabar, va fer referència a les jugadora Meli García, Que porta ja tres anys amb la marca i ha anat creixent any a any, situant-se entre les millors del circuit WPT: "Personalment és una alegria que continuï en Power Padel. Ha anat creixent i ja està disputant el quadre principal. Treballa molt dur, amb perseverança i per això està on està ".

No ho dubtis i escolta el programa complet ... Així és 'Això és Pàdel', un nou punt de trobada per a tots els amants d'aquest meravellós esport.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.