Mystica estrena espot

La firma espanyola presenta el seu nou comercial del moviment Mystica Returns.

Pàdel World Press - La firma espanyola Mystica segueix el seu imparable creixement en aquest 2019 i l'última de les seves novetats arriba en format d'espot publicitari per difondre el moviment Mystica Returns.

Un moviment que, com molts jugadors de pàdel ja coneixen, rellança la seva col·lecció per a aquest 2019 amb més força que mai amb una política que han redefinit com 'Més Real i Més Professional'.

Per això ara li donen forma amb un espot publicitari actual, dinàmic i directe en el qual el gran protagonista són les pales. Els seus productes centren tota l'atenció i es pot veure a diversos monitors usant-los.

Però, a més, la firma espanyola Mystica vol reforçar la seva nova política de preus que, ara més que mai, s'acosta a un preu més moderat. Dues gammes, la 'Més Reial' i la 'Més Professional', Que, respectivament, situen diferents models en 95 i 125 euros.

Un espot en el qual la marca nacional resumeix en 20 segons de què es tracta el seu moviment Mystica Returns que, des de fa unes setmanes, està arrasant a les pistes.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorGaudeix del resum de la final masculina del Logronyo Open
article següentTito Allemandi presenta el seu Black Crown Piton Attack 12K
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.