Pàdel World Press - La firma espanyola Mystica anunciava fa molt pocs dies el que és el seu primer gran fitxatge per a la temporada 2019. Kike Lagarejos s'incorporava a les files del Team Mystica i no només ho farà com a jugador sinó, també, com a ambaixador de marca.

El madrileny que ara atén en exclusiva a Padel World Press per analitzar la seva incorporació a Mystica per a aquesta nova temporada:

«Vincular-me a Mystica suposa una gran oportunitat perquè no només és un fitxatge com a jugador. Seré ambaixador de la marca a Madrid i és bonic poder ajudar a créixer a una marca tan emblemàtica en el món de l'pàdel com Mystica. No podia deixar-ho passar », afirma a l'ésser preguntat sobre per què es va decidir a vincular-se a aquest projecte.

«Sobretot, és una gran il·lusió per la meva perquè la meva vida és el món del pàdel i em permetrà seguir vinculat a aquest esport de què estic enamorat també fora de les pistes », continua.

Un Lagarejos que s'incorpora com a principal jugador de la firma espanyola per a la nova temporada, però que estarà estretament vinculat a la part esportiva i comercial per donar un nou impuls a la marca.

Kike Lagarejos en la seva participació amb el Vibora Team de la FMP.
Kike Lagarejos en la seva participació amb el Vibora Team de la FMP.

«Era molt important per a mi poder donar un pas més dins el món del pàdel i crec que amb Mystica ho aconsegueixo doncs, per primera vegada, em vincle a una marca, al seu creixement des de l'inici i el seu equip humà », afirma amb il·lusió.

«A més de jugador franquícia -es riu amb to irònic-, seré ambaixador de la marca a Madrid pel que estaré encarregat d'analitzar jugadors, buscar monitors i estudiar oportunitats de creixement«, Continua explicant el seu projecte.

Una marca, Mystica, que en 2018 va viure el seu retorn a les pistes i ho va fer de forma sorprenent doncs va aconseguir fer molt soroll vinculant el seu nom a una gran quantitat de moviments en el món del pàdel.

«Per a mi, s'està treballant molt bé. S'estan fent les coses amb pausa, Que no és el normal en el pàdel, pensant-molt bé i buscant què es busca a curt, mitjà i llarg termini. La idea, a priori, és que la marca estigui al capdamunt en 2 o 3 anys«, Reflexiona sobre el desenvolupament que estan portant.

Lagarejos, al costat del seu company Mario Huete, davant Capra i Lamperti.
Lagarejos, al costat del seu company Mario Huete, davant Capra i Lamperti en un entrenament.

«Avui dia en el món de l'pàdel tot se centra a treure producte, vendre'l el més ràpid possible i augmentar les vendes. I això no va amb Mystica. Crec que la paciència que estan demostrant i el bon fer de les coses seran fonamentals per créixer i no caure sobtadament, com a molts els ha passat«, Valora.

Lagarejos portava sis temporades amb NOX Pàdel, marca amb la qual va aconseguir els seus millors resultats esportius, i només té bones paraules per a l'empresa catalana.

«deixar NOX no va ser fàcil perquè portava sis anys amb ells. Des del principi m'he sentit com a casa amb ells i més que la meva marca eren la meva família esportiva. Només em vaig plantejar realment canviar d'aires quan va aparèixer Mystica i em va plantejar un projecte tan interessant », assegura el madrilleño.

I, per finalitzar, el mític jugador madrileny analitza quins objectius té en la present temporada esportiva. «De moment estic centrat en competir en Federació per tornar al capdamunt i, després, qui sap. Jugaré algun torneig World Padel Tour, però el més important per a mi és que jugui el que jugui ho faci per qualitat i no per quantitat », finalitza.

 

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra NEWSLETTER diària de notícies.

Comentaris

comentaris

compartir
article anteriorRoyal Padel fitxa a Fede Quiles
article següentSofia Araujo: «La meva meta per 2019 és estar en el top-25»
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.