Pàdel World Press - CMD Sports ha entrevistat a Jorge González i Marcos Barbero, creadors de Keepadel per comentar el seu projecte dins del venda al detall Espanyol del pàdel. Previsions, xifres, inversió i molts més!
Keepadel ha irromput al mercat del pàdel seguint una estratègia inusual: va començar organitzant tornejos a la Comunitat de Madrid, després va llançar la seva botiga en línia el juny de 2023 i, finalment, va obrir una botiga física l'abril del 2024 a Madrid. Els fundadors, Jorge González i Marcos Barbero, abans treballaven a Time2padel, empresa comprada per Padel Nuestro, i després d'aquesta sortida, van decidir seguir al sector del pàdel creant la seva pròpia empresa.
Actualment, Keepadel genera el 70% dels seus ingressos a través de la venda de material de pàdel i el 30% mitjançant la organització de tornejos, que atrauen unes 350 parelles al mes. La botiga en línia, que aporta un 70% de les vendes de material, també realitza enviaments internacionals, principalment a Itàlia i Suècia, i està disponible en sis idiomes. La botiga física, ubicada al barri del Pilar a Madrid, complementa les vendes en línia i contribueix a la confiança dels clients locals.
Pel que fa a les seves metes financeres, Keepadel espera tancar 2024 amb una facturació de 500,000 euros i augmentar un 20% el 2025. La seva estratègia de producte se centra en una àmplia oferta, des de liquidacions a preus competitius fins a col·leccions de gamma alta. Entre les marques més venudes destaquen Nox, siux, Adidas, Babolat i Víbora, però Keepadel també inclou altres marques populars 100% pàdel com Starvie, Royal Padel, Akkeron i Power Padel.
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.