El director general de la marca de l'estrella va ser un dels convidats de 'La Pista', Programa emès pels nostres companys de Capital Ràdio. No et perdis aquesta interessant entrevista, en la qual ens va ajudar a conèixer més de prop a una de les firmes més prestigioses del món del pàdel.

Pàdel World Press .- No han parat de créixer en els últims anys. Pas a pas, i gràcies al fet de comptar amb la seva fàbrica pròpia, han aconseguit consolidar StarVie com una de les empreses de referència a l'hora de parlar d'aquest meravellós esport.

Amb un gran equip de professionals en totes les àrees, tal com va assenyalar el mateix Jorge Gómez de la Vega, des de la marca poden presumir d'haver mantingut una línia ascendent tot i la cada vegada major competència existent en el sector: "Estem en un mercat que segueix anant cap amunt tot i la crisi. Cada vegada es venen més pales, cada vegada hi ha més clubs, cada vegada juga més gent ... Després té altres problemes però bé, creiem que hem aconseguit un posicionament important ".

A l'hora de parlar sobre la filosofia i 'línies mestres' de la signatura, va manifestar: "StarVie ha iniciat un projecte global de pàdel. Tot i que la part més important és la fabricació i la comercialització de pales, tenim altres accessoris i una línia tèxtil ... També vam iniciar una línia de clubs i d'esdeveniments. Tenim un club a Collado Mitjà, a la fàbrica comptem amb un mini-club amb 2 pistes i bo, en principi estem oberts a veure nous negocis de clubs ".

Molt ben representada en el Circuit Professional per la seva àmplia nòmina de jugadors, va destacar: "Creiem que el patrocini de jugadors és una línia estratègica de màrqueting, com moltes altres. Gràcies a World Pàdel Tour s'està aconseguint que el pàdel es vegi a la televisió, cosa que fins fa molt poc no existia ... Per això els jugadors són una forma de fer-te veure ".

Orgullós per la feina que es realitza a la seva fàbrica, Jorge Gómez de la Vega va explicar: "Fem el 100% de la nostra producció i dels nostres processos a la fàbrica d'Azuqueca d'Henares. En el nostre cas, fer una pala de pàdel és una cosa molt artesanal. Es fan una a una i, perquè els aficionats es facin una idea, des que es preparen els materials i es modelen fins que se li posen els plàstics i es pesen per enviar a les botiga passen 11 dies ".

Què els fa diferents com marca? En aquest sentit, té molt clar que: "És complicat competir en preu amb el producte de la Xina, Pakistan o el Marroc. És impossible. El cost de la mà d'obra pot ser tres o quatre vegades inferior. El que tractem és de superar a aquests productes en qualitat i innovació. Vam l'enginyer en cap de la fàbrica a totes les fires sobre fibres, materials i avenços tecnològics i ell ens va aportant cada any un seguit d'innovacions. Aquest any, per exemple, hem introduït la fibra de Basalt, Texalium, etc ".

Si vols escoltar de manera íntegra aquesta completa entrevista realitzada pels companys de La Pista, només has de fer clic sobre aquest enllaç.

Així és StarVie ... Be a Star !!!

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorPer què resultat apostaria Kiko a la final de la Lliga de Campions?
article següentLa importància del treball en equip: fisios i jugadors
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.