Marca de referència en el pàdel català, amb una presència destacada al Circuit World Pàdel Tour gràcies a Tito Allemandi i Marta Marrero i amb el ferm propòsit d'estendre per tot el territori nacional, afronta un 2015 ple de reptes i desafiaments.

Pàdel World Press .- Amb uns pilars sòlids després de diversos anys en el mercat, amb uns valors i filosofia molt ben definits, des de Black Crown es considera que ha arribat el moment d'aspirar a cotes més ambicioses. Sense pressa però sense pausa han aconseguit anar posant les bases d'un projecte que en 2014 ha donat molt que parlar.

És per això pel que la nova temporada es presenta plena d'il·lusió, d'optimisme i de grans objectius per complir ... Per començar, la firma s'ha reforçat amb l'arribada d'Uri Botello, un dels talents més prometedors del pàdel espanyol. Però aquesta no serà l'única sorpresa.

No et perdis la nostra entrevista amb Jordi Rovirosa, propietari i administrador de Black Crown.

Marca consolidada en el mercat gràcies, entre altres coses, a comptar amb Tito Allemandi i Marta Marrero, ens agradaria saber com van ser els orígens d'aquesta marca i quina és la seva filosofia.

PÀDEL POSITIVE SL, propietària de la marca Black Crown, va néixer al març 2010 en un moment de gran expansió del pàdel a Espanya. Els seus objectius principals són:

  • Aportar al mercat un producte especialitzat d'altes prestacions i qualitat a uns preus competitius.
  • Tenir una presència important en el pàdel professional perquè aquesta experiència després serveixi per oferir els millors productes al jugador amateur.
  • Ser molt àgils i professionals en la presa de decisions i servei.


D'on prové el nom?

Millor no tocar aquest punt doncs invento l'anterior propietari de Black Crown i el motiu és una mica absurd.

L'equip de Black Crown s'ha reforçat molt amb l'arribada d'Uri Botello a les seves files. Quan i com va sorgir l'oportunitat de fitxar aquest prometedor jugador?

Estem molt contents pel fet que un jugador jove, i amb gran projecció com Uri Botello, hagi confiat en Black Crown per als dos pròxims anys. Amb la seva incorporació reforcem el nostre equip de jugadors professionals que cada vegada és més notori i important. A hores d'ara comptem amb Adrián Allemandi, Marta Marrero, Enric Sanmartí, Peli Mirall, Ana Fernández i Sandra Hernández.

Com van ser les converses tant amb M3 com amb Uri per tancar aquesta contractació?

Les converses amb M3 van ser molt ràpides i fàcils. Ells buscaven una marca que veiés en Uri Botello a un jugador important tant dins del Circuit WPT com dins de la pròpia signatura. Nosaltres buscàvem un jugador de les seves característiques i que tingués la seva seu a la Comunitat de Madrid.

Què espereu aportar-li a Uri i que creieu que ell us aportarà a vosaltres?

Des Black Crown esperem poder aportar-li a Uri estabilitat, tranquil·litat i un tracte molt proper i personal perquè pugui seguir entrenant i competint al més alt nivell. Uri ens ajudarà a aconseguir un major reconeixement de la marca Black Crown a nivell mundial i amb ell, al llarg de l'any 2015, farem diferents activitats a la Comunitat de Madrid amb l'objectiu d'obrir-nos mercat en aquesta zona.

¿Amb quin model de pala jugarà Uri? Quines són les característiques d'aquesta pala?

Uri començarà jugant amb el nostre model Flap. Es tracta d'una pala que utilitza goma EVA tova, té el marc de fibra de carboni amb doble tubular i les cobertes de les cares de fibra de vidre trenada i reforçada. El nostre model Flap es comercialitza a través de les botigues d'esports i botigues especialitzades al preu PVP recomanat de 180 euros.

Marca consolidada a Catalunya, ¿aprofitareu la bona imatge d'Uri a Madrid per estendre les xarxes i créixer a la capital del pàdel mundial?

Els nostres orígens van ser a Catalunya, on any rere any hem aconseguit tenir una notable presència. A poc a poc també hem aconseguit estar presents a Balears, Comunitat Valenciana, Múrcia, Andalusia, Aragó i, per aquest proper any, el nostre objectiu principal serà la Comunitat de Madrid.

Quins són els vostres plans d'expansió? Quins reptes i projectes teniu per 2015?

De cara a 2015, els nostres objectius principals seran consolidar les nostres vendes a les zones en què ja estem presents, aconseguir introduir-nos en la Comunitat de Madrid i seguir creixent a nivell internacional en països com França, Bèlgica, Portugal, etc ...

Després de la vostra primera experiència amb M3, teniu pensat seguir treballant amb ells?

L'experiència que hem tingut amb M3 ha estat molt positiva. Estic segur que en el futur sortiran nous projectes que puguin ser d'interès mutu.

Teniu pensat estudiar més opcions de contractació?

De moment, per aquest 2015, no tenim previstes noves incorporacions a l'equip. No obstant això, he de dir-te que sempre estem oberts a estudiar qualsevol nou projecte.

¿Quina sorpresa, quina novetat podrem esperar els aficionats de cara a la col·lecció 2015?

Estem treballant per presentar al llarg de l'any noves col·leccions de pales, bosses paleteros i tèxtil. Esperem siguin del grat de tots i que ens ajudin a aconseguir els nostres objectius.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorPadelon porta les famoses 'Rebaixes de Gener' als seus tornejos
article següentAdrián Caviglia i els seus nous reptes professionals per 2015
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.