Pàdel World Press - Fa tot just uns dies que el 2018 ha acabat i és per això que són moltes les marques, botigues i clubs que es prenen aquests primers compassos de l'any per fer balanç. I en aquest cas li toca al grup Time2Padel.

Un Grup Time2Padel que és una de les marques més fermes del mercat del pàdel gràcies a una completa aposta pel sector amb tres webs (Time2Padel, Padelmanía y Oferta Pala Pàdel), Una marca de prestigi com Mystica, Un potent àrea d'esdeveniments, monitors com a prescriptors de la seva marca i diversos clubs patrocinats.

I és per això que 2018 ha estat el millor any de la seva història. Totes i cadascuna de les seves botigues han crescut respecte a l'exercici anterior havent duplicat les xifres de venda de 2017. Però, a més, Mystica ha tornat al món del pàdel acaparant l'atenció de milers d'aficionats.

«La nostra aposta pel món del pàdel és ferma i responsable. Sabem què fem, com ho volem fer i quin és l'objectiu », assegura Miguel Ángel Varela, CEO del Grup Time2Padel.

«El 2018 ha estat un any fantàstic i encara que teníem les expectatives bastant altes, s'han superat amb escreix. Mai haguéssim imaginat que seria possible en un sol any duplicar les vendes en tots i cadascun dels nostres canals », afirma.

Miguel Ángel Varela, CEO del Grup Time2Padel.
Miguel Ángel Varela, CEO del Grup Time2Padel, al costat d'una botiga del grup.

A l'hora d'analitzar quina és la clau de l'èxit, Varela ho té clar. «El grup humà que hi ha darrera és fonamental. Ens esforcem cada dia perquè l'experiència del client sigui òptima. Sabem que ens devem a ell i que sense ell no hi ha un demà », assegura.

Pel que fa a Mystica, la marca que encapçala el grup, Miguel Ángel es mostra ambiciós i afirma que tenen un full de ruta clar. «Volíem tornar a Mystica al lloc que li correspon i, creiem, ho estem aconseguint. No ha estat un any fàcil amb la nova col·lecció, però la resposta dels aficionats ha estat excel·lent », analitza.

«Si 2018 ha estat un gran any per Mystica, el 2019 serà millor. Estem treballant des de fa temps en una col·lecció més àmplia, però que tingui cura cada detall com ho vam fer amb la Mystica Returns. El salt va ser qualitatiu«, Finalitza.

 

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anterior'Paddelea' prova la Mystica Quimera 2018
article següentHead aposta per Ari Sánchez
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.