Ja han passat gairebé dues setmanes des de la subscripció però encara se segueix parlant de la Trobada Internacional Amistós que va tenir lloc a les pistes de La Capellania. Els companys de Padelazo li van dedicar aquest complet reportatge a un esdeveniment molt especial, nascut per i per al pàdel.  

Pàdel World Press .- A continuació us deixem amb l'article publicat per Padelazo, referent a tot el viscut durant la disputa de 'For the Love of Pàdel'.

«Havia de ser la setmana gran de l'pàdel mundial. De l'09 a l'15 de novembre. Dies en els que els focus havien de apuntar a Màlaga per il·luminar l'espectacle de les millors pales de la planeta. Jornades vibrants plenes d'emocions, grans victòries i esforçades derrotes. D'il·lusions i somnis. De sorpreses i confirmacions.

Amb l'imponent Palau Martín Carpena com a escenari central i La Capellania i Reserva de l'Higuerón com il·lustres seus complementàries.

Però res d'això ha passat. Un cop més, el negoci ha acabat imposant la seva tirania per retallar l'esport i Màlaga, Espanya, el planeta s'ha quedat sense Mundial de Pàdel 2015.

Hi va haver qui es van resistir a cedir davant la desraó mercantil per salvaguardar l'essència d'un esport que no mereix menyspreus com aquest. La Capellania i l'empresa The Pàdel Company es van conjurar per oferir una alternativa digna als que ja havien organitzat la seva vida professional i personal per competir a Màlaga aquests dies.

Així va sorgir For the Love of Pàdel, un esdeveniment dirigit als que no trobarien aquesta setmana a la Costa de el Sol allò que se'ls va prometre durant mesos. "Després de conèixer la cancel·lació de l'Mundial, ens vam oferir per organitzar un esdeveniment per als jugadors que ja tenien els seus bitllets, els seus viatges i els seus hotels pagats". Així ho va explicar Fernando Blanca, un dels components de l'equip de The Pàdel Company a Padelazo a la meitat de les instal·lacions de La Capellania per les quals han passat més d'un centenar de jugadors i jugadores durant tota aquesta setmana que va combinar entrenaments, partits, mixins i tornejos.

De Bèlgica, d'Holanda, de Grècia, d'Uruguai i d'Itàlia. Participants que es van unir a jugadors de la zona des de dilluns per omplir de pàdel al club de la família Ramírez Camps, una entitat que va tornar a demostrar que la seva passió per aquest meravellós esport està molt per sobre dels interessos d'altres institucions i organitzacions.

Molts dels jugadors forans que havien de participar al Mundial tenien el seu programada la tornada al seu país dijous. "No venien a guanyar sinó a gaudir d'aquest esport, de la comunitat de l'pàdel", va relatar Blanca a l'alhora ha subratllat que "amb aquesta mateixa passió és amb la qual hem organitzat tot això".

No. No ha servit per reemplaçar el defenestrat Mundial de Pàdel. Perquè tampoc era el que pretenien. Sí, en canvi, atendre els qui havien quedat abandonats a la seva sort després de l'anul·lació de l'Campionat de l'món per parelles Open a 11 dies del seu inici. No només a jugadors i jugadores. També a algun espectador oblidat, com Carmelo Jiménez, un aficionat canari, amb tot organitzat per veure el Mundial, que malgrat tot va mantenir el seu pla d'acudir a la Costa d'el Sol. Gràcies a La Capellania ia The Pàdel Company, Carmelo va gaudir d'una setmana dins de les pistes.

Suport de Carolina Navarro i Ceci Reiter

La Capellania havia de ser la seu de el quadre femení de l'Mundial de Pàdel. Les grans estrelles anaven a desfilar per les renovades instal·lacions d'aquest preciós club a Alhaurín de la Torre, que va inaugurar en aquests dies quatre pistes noves de vidre.

Finalment, no va ser així encara que alguna de les superior si van voler estar present per estar amb els aficionats. La malaguenya Carolina Navarro i la seva companya Ceci Reiter es van deixar veure pel club dels Ramírez Camps per signar autògrafs, fotografiar-se amb fans i compartir una estona de l'última jornada de For the Love of Pàdel.

El gest de la malaguenya i de la seva companya va reflectir el seu compromís amb el pàdel i amb l'afició.

Programa d'activitats

La setmana va donar molt de si. L'esdeveniment organitzat per The Pàdel Company i La Capellania va comptar amb un variat programa d'activitats:

- Training Days (de dilluns a divendres): el club va disposar les pistes per als inscrits i organitzar partits equilibrant els nivells.

- Torneig de 1ª i 2ª i mixins (dissabte i diumenge): durant el cap de setmana es va disputar un torneig de 1ª i 2ª al club i, al mateix temps, es van desenvolupar diversos mixins que van proporcionar una activitat constant a les pistes.

- Xerrada: el psicòleg Fran Cintado va oferir una xerrada sobre Psicologia aplicada a l'Pàdel.

Decisiu suport de marques

For the Love of Pàdel no hagués estat possible sense la col·laboració d'una sèrie de patrocinadors, que van apostar per aquesta alternativa a el buit de l'Mundial de Pàdel. Entre ells, Bullpadel, que va aportar les boles de la competició; Pàdel D'Luxe, que va oferir els trofeus; Sioux que es va ocupar de les pales i els paleteros de el torneig i va facilitar els Welcome Packs; Cerveses Victòria, amb una degustació als presents; i LX, que va aportar material esportiu.

Debut de The Pàdel Company

Aquest esdeveniment serveix de apressat baptisme per a The Pàdel Company, el projecte impulsat per Óscar Aguilar (Director d'Padelworldpress.es) i Fernando Blanca (ex d'Winball) i el propòsit es reparteix en dues línies de negoci fonamentalment. "Organitzem grans circuits i grans esdeveniments per a empreses, i ens ocupem de projectes de pàdel a nivell nacional i internacional".

Establerta a Madrid, The Pàdel Company presta serveis a tot Espanya.

Contacte: [protegit per correu electrònic] o [protegit per correu electrònic]».

Font: Padelazo

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorEl resum d'una setmana plena de pàdel
article següentL'homenatge de Bela a una parella 'Mítica'
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.