L'últim programa de 'Això és Pàdel', un espai coproduït per Pàdel World Press y Ràdio Capital, Va tenir dos convidats molt especials ... En ell, vam poder parlar amb Antonio Navarro i Vicente Ribes, Gerent i Director Comercial de Kelme Pàdel, Al costat dels qui vam conèixer els pilars, la filosofia i el sistema de treball de la prestigiosa firma.

Pàdel World Press .- Projecte cada dia més consolidat en el món del pàdel, amb una important presència en terres valencianes i amb una influència cada vegada més gran en diferents punts tant d'Espanya com a nivell internacional, els màxims responsables d'aquesta empresa es van mostrar molt satisfets pels passos fets i pel camí recorregut des que van donar per iniciada la seva aventura en aquest meravellós esport.

Amb un pla global que es va assentant gràcies a una base sòlida i segura, un dels seus objectius fonamentals era el de començar a construir clubs a casa nostra i també lluny de les nostres fronteres. En aquest sentit, Antonio Navarro ens va explicar: "Hem fet passos endavant en el 'Projecte 360' Kelme, per obrir clubs fora d'Espanya no només amb el nom de Kelme sinó també amb un altre naming. Tant de bo en breu puguem donar-vos la gran notícia. Estem en unes negociacions molt avançades que, entre altres coses, ens faria arribar a Dubai. Els programes de formació van implícits al projecte de muntar un club perquè la idea és que capacitem tant als monitors com als gestors ".

A l'hora de parlar de la situació del mercat, i des del seu rol de Director Comercial, Vicente Ribes va manifestar: "És cert que el mercat està complicat però nosaltres hem de seguir fent les coses segons estableix el nostre ADN. Anem a poc a poc, amb molta lògica, i volem que aquesta sigui la nostra manera de créixer. No entrarem en cap guerra perquè, al final, això no és bo per a ningú ".

Centrats en l'anàlisi de la nova col·lecció, Ribes va afegir: "Estem apostant per fer coses diferents, sobretot en la gamma alta, per sortir-nos del que fa la resta. Treballem molt amb el carboni i, per exemple, amb Jackal, hem creat l'única pala del mercat amb dues gomes independents dins el mateix model. La 'arpa' central té un goma més tova per afavorir la seva jugabilitat mentre que per fora té una goma més dura per afavorir la seva enganxada. Una de les prioritats que ens marquem era la d'aconseguir que la gent provés les nostres pales. Tenim una diversitat d'opcions molt gran tot i comptar amb pocs models. Estem segurs que sempre hi haurà una pala que li agradarà a cada tipus d'usuari, amb independència dels seus estils o del seu nivell de joc. La veritat és que sempre que els aficionats les proven tenim un feedback molt positiu ".

Qüestionats per la importància que té l'I + D per Kelme, Antonio Navarro va destacar: "La investigació i el desenvolupament són molt importants per a Kelme. Hi ha algunes firmes que tenen un únic tipus de goma i amb ell desenvolupen tota la col·lecció. En el nostre cas, tenim un mínim de tres gomes diferents repartides en els nostres nou models ... I dins de cada goma hi ha diferents composicions entre fibra de vidre, fibra de carboni, gruixos de el carboni, que també influeix molt, i que fa que cada pala sigui diferent. Quan ja hem provat durant diversos mesos els models, quan ja hem vist que respon bé i que no produeix dolors al colze, etc, és quan el traiem a el mercat ".

Què suposa per a ells tenir el suport de Kelme? Tal com va assenyalar Navarro: "Comptar amb el suport de Kelme ha estat molt important per poder llançar els nostres productes. A més, dins de la marca tenim un gran suport tant en el tèxtil com en el calçat. On ells no arriben, que és en el material dur, estem nosaltres. D'altra banda, us avanço que en sabatilles passarem de la línia específica, però molt bàsica de pàdel, a una altra de gamma alta, molt millorada. Arribarà a l'mercat entre setembre i octubre. És la primera col·lecció de calçat en la qual hem pogut 'influir' en la marca i, de fet, tindrem l'exclusivitat ... No es vendran al canal habitual de Kelme sinó que es farà a través de Kelme Pàdel ".

Una de les seves novetats per a aquesta campanya ha estat la inclusió en tots els seus models de l'Segell de Qualitat. Preguntats per les raons que els van portar a posar en marxa aquesta iniciativa, el gerent de la firma ha explicat: "El Segell de Qualitat ens suposa un sobrecost però vam decidir assumir-perquè ho vèiem com una cosa necessària. Amb això, el que volem és controlar a l'màxim el nostre producte: on és, qui ho està venent ia quin preu. El respecte a el preu és fonamental en la nostra política. No permetrem que es rebentin els preus ni altres pràctiques ... A la fin, s'està enganyant a l'usuari, a el jugador ... Intentem evitar el frau i la picaresca que s'ha instal·lat al mercat des de fa anys ".

Per acabar, Vicente Ribes va parlar dels grans esforços que han de fer per mantenir-se fidels a la política ia la filosofia que van defensar i defensaran mentre estiguin en el món de l'pàdel: "És molt complicat mantenir una filosofia com la nostra en un mercat com el de l' pàdel. Aquest esport és un món molt especial en aquest sentit però tenim molt clares les nostres línies d'actuació. Sabem que podríem vendre molt més del que estem fent però és que no volem entrar en aquesta guerra. Estem fent les coses com creiem que és la manera més adequada i amb la qual confiem en poder estar molt temps en el pàdel ".

No ho dubtis i escolta el programa complet ... Així és 'Això és Pàdel', un nou punt de trobada per a tots els amants d'aquest meravellós esport.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorLes matemàtiques del Pàdel, per Javier Casadesús
article següentExhibició WPT Brussel·les: Alguns dels seus protagonistes
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.