L'últim programa de 'Això és Pàdel', un espai coproduït per Pàdel World Press y Ràdio Capital, En va tenir un convidat molt especial ... Parlem amb Josep Maria Aparicio, responsable de Màrqueting Esportiu de la prestigiosa firma a Espanya qui, entre altres coses, ens va explicar com va ser el procés de 'convèncer' a la Central d'iniciar la seva aventura en aquest meravellós esport .

Pàdel World Press .- Amb més de 100 anys d'experiència en el món de l'esport, en els quals s'ha guanyat la confiança dels aficionats gràcies a la gran qualitat dels seus productes, aquesta marca japonesa porta ja uns tres anys deixant la seva empremta en el pàdel.

En una interessant xerrada, Josep Maria Aparicio, Responsable de Màrqueting Esportiu de Mizuno, Ens va explicar: "Mizuno ha entrat en el món del pàdel sense urgències. Som una marca multiesport que es dedica a dissenyar i comercialitzar productes destinats a aconseguir una correcta pràctica esportiva de tota mena. Fins ara, a Espanya estàvem operant només en el món del running, futbol i algunes disciplines més i, des de fa gairebé tres anys, hem apostat pel món del pàdel. Ho vam fer amb grans expectatives i molta il·lusió i, el més important, sense presses i sense urgències. L'objectiu era entrar a poc a poc, a poc a poc i fent bé les coses. De moment estem satisfets ".

Conscients de la cada vegada major importància que el pàdel començava a tenir tant a Espanya com a nivell internacional, des Mizuno Espanya decidir 'convèncer' als màxims responsables de la seva companyia de la necessitat de desenvolupar un calçat específic per a la pràctica d'aquest esport: "El grup Mizuno va entrar al pàdel per la influència de la filial ibèrica. No és cap secret que dins del que és aquest esport a Europa, la seva pràctica es concentra majoritàriament a Espanya. Per això ha estat molt important l'empenta que hem donat des d'aquí per poder tenir una col·lecció que aconseguís satisfer les necessitats de tots els jugadors. Quan li vam presentar el projecte a la Central, els vam haver d'explicar què era el pàdel perquè no el coneixien a fons. La veritat és que ha ajudat molt que la forma, que tot el que és el desenvolupament de la sabatilla ja ens ve donat pel disseny de la sabatilla de tennis, en la qual s'han d'usar unes especificacions especials per al tema de la tracció que requereix aquest esport ".

Molt il·lusionats, ja ultimen els detalls per presentar als aficionats una nova Col·lecció en què han dipositat grans expectatives: "A finals d'aquest any arribarà al mercat la nova Col·lecció Primavera-Estiu 2018 de Tennis i Pàdel, En la qual hem fet una divisió en tres Gammes: Alta-Professional, Mitja i una línia més bàsica, per a aquells que estan donant els seus primers passos en aquesta disciplina. El millor que té Mizuno és que fins i tot la Gamma més bàsica és, a nivell tecnològic, molt alta. Mizuno sempre s'ha caracteritzat per tenir una gran reputació gràcies a la qualitat de les seves sabatilles i aquesta premissa no s'oblida ni en els models més bàsics. Com a novetat, avançar que comptarem amb unes sabatilles júnior, per no oblidar aquest públic tan important ".

No ho dubtis i escolta el programa complet ... Així és 'Això és Pàdel', un nou punt de trobada per a tots els amants d'aquest meravellós esport.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorEspanya i Portugal, doble duel en les finals per Seleccions de l'Europeu 2017
article següentLa importància dels 'missatges poderosos' al pàdel
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.