L'últim programa de 'Això és Pàdel', un espai coproduït per Pàdel World Press y Ràdio Capital, Va tenir com a convidats a Ana Gómez, Màrqueting Manager, i Toni Ocete, Team Manager, al costat dels qui vam conèixer totes les iniciatives i les principals novetats que presenta la signatura de cara a aquest 2017.

Pàdel World Press .- Amb molta il·lusió, encara més ganes i amb el suport d'una gran companyia com a aval, no és d'estranyar que el projecte de Adidas Pàdel hagi tingut una evolució tan gran des de la seva arribada a aquest esport.

Tot i la competència que hi ha a Espanya, la marca de les tres bandes ha aconseguit consolidar-se en el nostre país i busca expandir-se per molts altres racons del món. Al seu torn, ha donat un important cop d'efecte al convertir-se en la 'Pala Oficial' de World Pàdel Tour, Amb el que desitja unir els aficionats amateur amb el Circuit Professional.

Ana Gómez va donar alguns detalls del vincle d'Adidas amb el Circuit WPT: "Vam començar la col·laboració fa tres anys. Volíem apropar el pàdel amateur al professional i què millor que ser la Pala Oficial del Circuit en el qual es gaudeix del millor pàdel del món. És un honor i per això, per celebrar aquesta unió, va néixer la Adipower WPT ".

A l'hora de parlar d'aquest model, Toni Ocete ens va explicar què és el que busquen amb aquesta nova pala: "Té unes prestacions que estan pensades per implementar la qualitat dels jugadors. Volem que sigui per a tots els públics i que qualsevol jugador se senti còmode amb ella per, d'aquesta manera, apropar-la a tots els nivells ".

Sobre l'àmplia varietat d'opcions que ofereix Adidas, ens van explicar: "Busquem fer sempre millor a l'esportista. Hem dissenyat una col·lecció completíssima de 20 pales per a tots els nivells i molt diferents entre elles. Hem de etiquetar els jugadors i no a les pales. Busquem el producte que ajudi a millorar el joc; depèn de la persona que l'empunyi ".

Pel que fa a la internacionalització i als moviments d'Adidas Pàdel en aquest sentit, Toni va parlar de la seva recent experiència en terres sueques: "Ha estat un viatge increïble. Teníem molt clar que havíem d'anar a Suècia perquè s'està expandint molt ràpid. Vam anar amb Martita gràcies a Adidas Pàdel Suècia, a la qual van convidar a un 'Torneig Invitational'. La temperatura va ser increïble, les sensacions també. El nivell aquest esport a Suècia és cada vegada més gran. La veritat és que estan fent les coses molt bé, el que ens motiva encara més a voler seguir sortint fora d'Espanya. El país on més creix el pàdel és Itàlia, sobretot a Roma. La demanda de productes també augmenta a Portugal mentre que Bèlgica i Holanda s'estan movent molt. Per la nostra part, vam seguir creant accions com la instal·lació d'una pista durant 15 dies en ple Centre Financer de Londres. Per aquesta pista van passar moltíssimes persones, fins i tot vestides de vestit, que van voler jugar a l'pàdel ".

Quina és la seva estratègia d'internacionalització? El pilar fonamental és tenir una oferta global: "El problema en la internacionalització és que si posem pistes però no tenim pales i boles, a la fin el procés es queda coix. Volem oferir un valor afegit ajudant els distribuïdors a l'hora d'organitzar tornejos, de portar jugadors professionals ... Des que Adidas va entrar en aquest esport va voler donar suport i fer créixer el pàdel a tot el món. Tenim una visió de 360º ".

Com a novetat, ens van confirmar que d'aquí a molt poc els aficionats podran començar a jugar amb pilotes de la marca Adidas ... La signatura farà realitat un objectiu que els seus màxims responsables tenien en ment des de feia molt temps: "Fins ara no hi havia boles de pàdel Adidas perquè volíem que aquestes fossin excel·lents; no ens podíem donar un producte de mala qualitat. Portem molts mesos treballant per oferir als jugadors un producte amb unes prestacions extraordinàries ".

Un dels principals objectius de Adidas és apropar-se cada vegada més a la gent: "Des que vam donar els nostres primers passos, el que intentem és fer coses que no fan els altres. Ens agrada el contacte amb la gent i tenim molt present als nostres seguidors ".

No ho dubtis i escolta el programa complet ... Així és 'Això és Pàdel', un nou punt de trobada per a tots els amants d'aquest meravellós esport.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.