Pàdel World Press .- En una àmplia entrevista a CMD Sport, Belén Montes va explicar que confia a començar 2022 amb una vintena de franquícies obertes per tothom i que per ara, després de l'obertura de la nova botiga a Frosinone (Itàlia), Time2Padel ja compta amb una dotzena de botigues sota aquest format, Més la pròpia a Madrid.

Sempre analítica i gran coneixedora de mercat, la Responsable d'Expansió de la cadena (també propietària de Padelmania), va exposar les claus per a la implantació en mercats exteriors, tant des d'un punt de vista de màrqueting com d'aliances amb empresaris o estudis de mercat de els potencials clients.

Tal com va assenyalar: "Des del meu punt de vista, en l'actualitat i pel nostre tipus de model de negoci, hi ha diverses claus, que són l'adequada creació de l'estratègia digital, realitzar de manera periòdica estudis de mercat, tenir la capacitat d'arribar als llocs abans que ningú i desenvolupar aliances estratègiques amb empresaris i inversors, així com amb les federacions de cada país ".

És per això pel que no només treballen en països en què el pàdel està ja consolidat: "Una altra estratègia que estic implantant és la de definir nous nínxols. Som conscients que el pàdel creix minut rere minut però, tot i així, hi ha molts països 'oblidats', en els quals actualment no hi ha volum de jugadors i, per tant, tampoc de compra. No obstant això, si ens fixem en el seu potencial de població i d'automatitzacions de comportament en altres esports de raqueta podem comprovar que tenen un creixement exponencial impressionant. En moltes ocasions, la saturació d'un perfil demogràfic específic tant de marques com d'altres botigues pot impedir l'augment de les vendes".

Per Betlem Montes: "Identificar abans que ningú nous nínxols en els quals introduir els nostres productes és una excel·lent forma de transformar la nostra base de clients i fer-la créixer a passos de gegant ... La clau és estar aquí, en posicionar-nos sempre els primers. El segon punt del nostre full de ruta és, un cop implantats, assegurar-nos de donar un servei òptim ".

Quina és l'estratègia que segueixen per guanyar presència en els mercats en els quals s'implanten? Com es treballa tot l'apartat digital? Quantes botigues té a l'estranger Time2Padel? Quina és la previsió d'obertures d'aquí a final d'any?

Totes aquestes preguntes i moltes més tindran la seva resposta fent clic sobre aquest enllaç.

És hora de pàdel ... It 's Time2Padel !!!

font: CMD Sport

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorBullpadel Vertex 03 AE 2021: La nova pala de l' 'Team America'
article següentTornejos Time2Padel i Padelmanía: Cap de setmana replet de diversió
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.