Pàdel World Press - Són moltes les marques que s'estan vinculant amb World Pàdel Tour de cara a la temporada 2019 i, l'última a incorporar-se, és drop Shot com a patrocinador tècnic de R + D.
Una marca, l'espanyola, que, tal com afirmen des de l'organització de World Padel Tour, compta amb «una clara vocació innovadora com a eix d'actuació»Ja que« l'aposta per la innovació i el desenvolupament els ha portat ra desenvolupar un gran nombre de patents exclusives dels seus productes ».
Perquè drop Shot és sinònim de disseny, innovació i aposta per les millores tecnològiques. Una firma que compta amb penes més d'un lustre de vida però que, des de llavors, ha estat capaç de posicionar-se entre les marques més destacades del mercat amb sistemes tan famosos com el Corba 360.
I per això ara s'uneix a World Padel Tour com a patrocinador tècnic d'Investigació i Desenvolupament. La insígnia espanyola que compta amb un ampli creixement nacional i internacional -està present en més de 20 països- es vincular al major circuit de pàdel del món per, almenys, una temporada.
«L'acord amb Drop Shot reflecteix l'esperit que compartim les dues entitats, el de créixer, progressar i innovar amb l'objectiu de portar el pàdel a el següent nivell evolutiu », afirmava», afirmava en la presentació el Director general de World Padel Tour, Mario Hernando.
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.