Pàdel World Press - Decathlon porta anys vinculada al món del pàdel i sembla que per a aquest 2019 s'ha proposat fer el salt definitiu apostant per l'esport de la pala amb una nova marca, Kuikma, Que veurà la llum el proper dia 13 de febrer.

I és que la cadena de grans superfícies especialitzada en venda de productes esportius s'ha caracteritzat per la distribució de material de pàdel d'algunes de les millors marques del mercat com Cap, Bullpadel, Adidas Pàdel, Entre moltes altres, i també per haver realitzat petites col·leccions de producte Artengo, La signatura pròpia de Decathlon.

Però per a aquest 2019 la firma francesa vol donar el salt definitiu al món del pàdel i, per això, sembla que ha fabricat les seves primeres sis pales de gamma alta que arribaran sota una nova marca, Kuikma, Que veurà la llum per als mitjans especialitzats dimecres que ve 13 de febrer i que a França -país seu de Decathlon- ha vist ja la llum aquesta mateixa setmana.

Un nou impuls per Decathlon que arriba de la mà de l'entrenador Horacio Álvarez Clementi que en 2018 s'unia al projecte de la marca gala i que ja ha revelat a través de les xarxes socials quin és el disseny que llueix aquesta nova col·lecció Kuikma 2019 i que, a priori, llueix moderna i amb fabricació integral en carboni.

 

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorLacoste Watches, nou rellotge oficial del World Padel Tour
article següent'Millora el teu Pàdel': com bascular en xarxa
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.