El 12 de novembre de 2014, a les magnífiques instal·lacions del Club de Camp Vila de Madrid, la companyia líder en venda directa de suplements nutricionals va ratificar la seva ferma i decidida aposta pel món de l'pàdel. Després de totes les vivències acumulades al llarg d'un any, durant el Màsters Final vam poder parlar amb el director general d'Herbalife Espanya, amb qui vam realitzar un balanç a tot el que s'ha aconseguit des d'aquell dia.

Pàdel World Press .- Cal mirar enrere un total de 14 mesos per rememorar la brillant presentació de l'Herbalife Pàdel Team, un equip format per grans jugadors i jugadores com Marta Ortega, Patty Llaguno, Seba Nerone, Agustín Gómez Silingo, Curro Soriano i Mario González.

Molt satisfets per l'actuació i el compromís dels seus 'ambaixadors, des d'aquesta important empresa poden presumir d'haver aconseguit que tant el logo com el nom de la seva companyia s'hagi convertit en un' habitual 'tant en el Circuit Professional com en les més diverses proves amateurs.

En una llarga i distesa xerrada amb Carlos Barroso, director general d'Herbalife Espanya, vam voler saber què va ser el que els va fer apostar al seu dia pel pàdel: "Doncs et diria que es tracta d'un esport en principi fàcil de practicar, molt familiar , uneix famílies, marit, dona i nens en això i, a més, permet que la major part dels aficionats li juguin. L'altre dia comentava que hi ha molt aficionat a la Fórmula 1, però qui té la possibilitat de conduir un dels seus monoplaces? O fins i tot al futbol. Tothom entén de futbol i ha jugat alguna vegada però qui realment practica futbol amb regularitat? En el pàdel, a més, la gent competeix, en els clubs hi ha un gran ambient ... És fantàstic ".

Ja que has parlat del component social del pàdel, quins valors creu que comparteix aquest esport amb la filosofia de Herbalife?

En primer lloc, hàbits saludables. Per a nosaltres, en Herbalife el més important és que el 80% que una persona es trobi bé és tenir una correcta nutrició i hàbits saludables. Per això, el pàdel és un instrument, una eina fantàstica per potenciar els hàbits saludables, és a dir, un parell de vegades o tres a la setmana fer esport ... Després, també el social, és un esport d'equips, de parelles. Perquè aquí més o menys tothom és amic, amb els quals t'enfrontes més o menys aneu a favor, per tant, és un esport d'equip, té molt valor social i té també molt valor familiar i d'amistats, que et permet crear comunitats, jo diria que molt saludables.

La veritat és que en Herbalife heu format un gran equip ... Quines pautes vau seguir per elegir els jugadors que formen part del vostre Team?

El més important era tenir un parell de professionals masculins, un altre parell de professionals femenins i, la resta, persones amateurs amb projecció ... Aquesta era la idea i el que volem seguir tenint per al futur, per poder tenir diverses generacions, si es poden anomenar ' generacions '. Al que em refereixo és a diversos moments d'edat de jugadors. La veritat és que estem molt contents amb tots ells.

Aquest any us hem vist amb presència a World Pàdel Tour ... Quin és el paper de Herbalife dins d'aquest Circuit?

Per a nosaltres, el més important és ser la beguda del Circuit ... Lògicament, com tenim productes de nutrició i productes d'alt rendiment per a esportistes, ja que ser la beguda de WPT per a nosaltres és molt important. Creiem, i és així, que és una ajuda per al millor rendiment dels atletes. Després, tenir la nostra imatge associada a la competició, i en aquest cas, a l'alta competició és molt saludable a tots els nivells

Fa aproximadament un any que vam assistir a la presentació d'Herbalife Pàdel Team ... Quina valoració faries d'aquest recorregut?

Doncs per ser sincers, molt positiva. Ha complert amb tots els objectius que teníem, amb tots els requisits que teníem. Aquests eren que ens ajudés, juntament amb els altres patrocinis que tenim, que com sabeu són el Herbalife Gran Canària o Cristiano Ronaldo, com un altre instrument més per millorar la nostra força de marca i la nostra favorabilitat de marca. A dia d'avui, després d'un any, ja que els resultats que estem obtenint tant del pàdel com de tot el conjunt de patrocinis que realitzem, demostren que el nostre reconeixement de marca creix i creix gràcies a l'esmentada favorabilitat de marca. Això és molt important. La gent té una millor imatge de Herbalife de la que tenia, que ja era bona de per si. Estem molt contents

La veritat és que heu que els integrants de l'equip siguin molt actius amb la vostra marca. Com heu aconseguit aquesta comunió?

És una bona pregunta. Jo crec que per l'afinitat dels productes. Són atletes i saben de la necessitat d'una bona nutrició i, llavors, veuen en Herbalife un gran suport. A ells els preguntaves al principi per Herbalife i somreien ... És com que estaven veient la possibilitat d'associar-se a una marca com la nostra. Penso que aquesta és la part més important. Després, crec que hi ha una bona relació entre els nostres departaments de màrqueting i les persones amb les que tenim contacte, els seus entrenadors, etc ... Tot això fa, diguem, un conjunt d'estils comuns de treball que permet que als propis atletes els encanti la marca, que és una marca molt favorable, i que se sentin orgullosos de portar-la ... Això és important, no?

La veritat és que la nutrició és un aspecte que solem descurar molt ... Quins consells donaries perquè la tinguem una mica més 'present'?

La visió de la companyia, de Herbalife, és canviar la vida de les persones gràcies a una correcta nutrició ... I això no és només una visió, això és una realitat. Jo crec que cada dia la tendència és que les persones ens nodrim, no ens alimentem. Abans era alimenta't, alimenta't i ara és més 'nútrete'. El millor que tenen les nostres begudes és que compten amb els nutrients adequats i correctes perquè les persones estiguin és el seu estat de forma perfecte ... Després, la nostra gamma de H24, que és especial per a atletes ja que està pensada per a l'alt rendiment. Per tant, penso que des d'un punt de vista de tendència, i des d'un punt de vista de salut del país i dels països en què estem, el granet de sorra que aporta Herbalife és molt important en totes aquestes conductes cap a una bona nutrició.

Quina nota un esportista d'elit que utilitza els productes de Herbalife? En què millora el seu rendiment, la seva vida ...?

Al final, el seguir les pautes utilitzant suplements esportius d'alt rendiment com són els nostres, d'alta qualitat, el que va a permetre és que tots ells tinguin un millor rendiment quan està competint, que es preparin molt millor per a la competició a tots els nivells, que l'ajudi molt en els entrenaments. Ja sabeu que per a un esportista d'elit, probablement el més dur és, a nivell psicològic la competició i, a nivell físic, l'entrenament previ. Vull dir que costa moltíssim més, ho sé per experiència, entrenar-se per una marató que fer-ho perquè t'has de pegar quatre mesos abans amb uns sacrificis bestials si vols acabar-lo. Per tant, en el cas de qualsevol dels nostres esportistes d'elit, el més important és el que els aporta durant l'entrenament i els nostres productes s'ho faciliten molt. És molt més fàcil treballar amb productes com els nostres, pensats per a ells, que haver d'anar buscant ingredients.

Encara pot existir cert recel quan es parla dels suplements. Com animaries a la gent a que provés els productes de Herbalife?

Doncs jo simplement, comptaria el meu cas. Jo els utilitzo, em trobo molt bé, tinc 54 anys i segueixo acabant proves d'ultra-fons de 100 kms. Faré una al mes de juny. Com jo, la major part dels nostres distribuïdors i el nostre equip (dins de qual tenim diversos maratonians) també els fan servir. Et diria que, sobretot, són uns productes fantàstics d'altíssima qualitat i, de veritat, et faciliten el dia a dia, la vida diària per a qui no sigui un atleta o no sigui un gran esportista i per a qui vulgui fer esport a un nivell aficionat. Et nodreix millor, et hidrata millor ... Són coses molt bàsiques i molt simples que et fan que et trobis millor i que puguis gaudir millor de la vida i dels hàbits saludables, que és el que ens importa

Amb més de 25 anys en el mercat, quins reptes us heu marcat per a la resta de la temporada a la vostra dinàmica de creixement?

Volem seguir creixent dos dígits, que és el que portem creixent a Espanya a l'almenys en els últims quatre anys i, a nivell internacional, en els últims vuit si no recordo malament. Volem seguir creixent dos dígits, volem seguir tenint cada vegada més clients feliços amb els nostres productes, i intentar seguir canviant la vida de moltes persones gràcies a que canvien els seus hàbits cap a uns hàbits més saludables i de millor nutrició. Bàsicament aquests són els nostres objectius. La veritat és que ens sentim feliços amb l'oferta que tenim i amb la resposta que obtenim dels nostres clients, membres de Herbalife, distribuïdors, etc ... El nostre missatge sempre és el de canviar la vida de les persones gràcies a una correcta nutrició, ni més ni menys. Diria que la unió de qualsevol esport però, especialment de l'pàdel, que és tan familiar, amb Herbalife, et dóna felicitat.

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Butlletí diària de notícies.

Carlos Barroso, director general d'Herbalife Espanya

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorConcurs Pàdel World Press: Try the impossible
article següentEl pàdel segueix amb el seu creixement imparable: augmenta el nombre de llicències en 2015
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.