Pàdel World Press - Fa uns mesos us anunciàvem en primícia l'adéu de Belén Montes a la qual havia estat la seva marca, Vibor-A, I ara s'ha confirmat que l'argentina canvia el la pala de pàdel pel pal de golf.
I és que la prestigiosa exjugadora i directora de màrqueting de la firma Vibor-A ha anunciat que, després de sis anys immersa en la indústria del viente per deu, penja la pala per agafar el pal de golf.
«És un repte per a mi traslladar tots els coneixements adquirits en la meva anterior etapa a un sector esportiu tan important com és el golf», Afirma Belén Montes després confirmés oficialment la notícia.
Perquè el present i futur de Betlem Montes ja no són al pàdel. O no almenys de forma professional. L'argentina ha estat nomenada Directora de Màrqueting i Comunicació de la prestigiosa empresa de patrocinis i esdeveniments Premium M & B Partners.
Una empresa desconeguda per als amants del pàdel que compta amb seu al Centre Nacional de Golf de Madrid i que s'encarrega de projectes de gran envergadura dins el golf com el eGolfSpots o la Lliga Empreses Panerai.
«Hem pensat a Betlem com la directora de màrqueting i comunicació perfecta per la seva dilata experiència en el món de l'màrqueting i de l'esport i haver treballat molts anys amb grans marques vinculades a l'àmbit esportiu »afirma Alfonso Martin, soci de M & B Partners.
Un canvi d'aires per a una de les persones que millor reputació s'havia llaurat dins de la indústria del pàdel i que, ara, deixarà de banda la safata i la rematada per centrar-se en el swing i el green.
* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.