Be the Best: Gran èxit de l'última campanya de StarVie

La prestigiosa firma 100% espanyola ha començat la temporada amb molt bones notícies. Tal com hem pogut saber, el seu vídeo promocional de cara a aquest 2018 ha superat la 600.000 reproduccions en el seu Perfil de Facebook en només dues setmanes.

Pàdel World Press .- El passat 14 de desembre, l'equip de StarVie sorprendre els aficionats amb unes imatges en què es tancava un missatge molt directe i amb molta força, gràcies a les quals vam poder conèixer el nou 'emblema' de la marca per a la present temporada.

Amb Be the Best, Des de la prestigiosa firma van ser capaços de condensar, en tot just tres paraules, els principals valors i els pilars de la filosofia que els defineixen com a empresa. De vegades no cal més. Només unes poques lletres poden combinar-se per tancar-hi un enorme significat, com passa en aquest cas: "Ser el millor".

Tal com ens van explicar en el seu dia, Be The Best es convertiran en la 'llegenda' d'una marca en la qual prevalen els valors de l'esport com són l'esforç, el compromís i l'afany de superació necessaris per poder assolir la millor versió d'un mateix.

Edgar Dorado, Director de Màrqueting de StarVie, Va voler assenyalar: "Estic molt satisfet amb l'èxit i acceptació de Be The Best per part dels nostres seguidors, ja que s'ha convertit en el vídeo més vist de StarVie. Com a persones i esportistes, el camí que es recorre és ple de dubtes i pors que se superen a través del desenvolupament personal, aprofitant les nostres qualitats, talent i entrega. Aquests són els valors que ens representen i el missatge que volem transmetre al vídeo ".

A continuació us deixem amb el vídeo complet, que també podràs veure al Canal de StarVie a YouTube.

així és StarVie... Be a Star !!!

* Pots seguir tota l'actualitat del món del pàdel en els nostres perfils de Facebook y Twitter així com subscriure't a la nostra Newsletter diària de notícies.

compartir
article anteriorDirk Jungels, nou president de la Federació Alemanya
article següentEl millor pàdel més a prop que mai en els nostres perfils de xarxes socials
Pàdel World Press és un periòdic en línia dedicat al món del pàdel que, durant 24 hores al dia, s'encarregarà d'oferir l'última hora del segon esport més practicat a Espanya. Notícies, entrevistes, reportatges, anàlisi ... Tots els aficionats podran gaudir del pàdel des d'un nou punt de vista, sempre sota la serietat, el rigor periodístic i els coneixements d'un equip amb més d'una dècada d'experiència en el món del pàdel.